lördag 13 februari 2010

Poof!!!


Poof, så känner jag mig i huvudet nu. Stordåden går sakta framåt. Har dammsugit överallt där det går att dammsuga, men så är det det där rummet som jag ställer in alla saker i som jag skall titta på eller fixa sedan. "Mitt-dåliga-samvete-rum". Har grovsorterat lite i pappershögarna, så att det skall bli lättare att sätta in i pärmar så småningom. Å så alla dessa foton som måste tas om hand. Innan jag köpte digitalkameran var det ordning och reda på mina foton. Varje gång jag hade kvitterat ut en framkallad påse på Domus, så var jag ordentlig och satte in alla foton med en gång. Nu samlar man på sig så många foton i och med att man fotograferar mer.
När gubben kommer hem från ännu en dag i Svenska Rallyts spår, så hoppas jag att han har ork att hjälpa mig flytta några bokhyllor.
Nu skall jag dricka lite kaffe igen och skölja ner allt damm som jag har rört upp.
Vi hörs!
----------------------------------------

Inga kommentarer: