lördag 22 december 2012

Vill bara önska en ...

 
... Trevlig Helg!
Här är allt lugnt och stilla - det är bara jag och katten Pelle hemma.
Gubben har åkt till torpet för att snickra lite och fylla på frön i fågelautomaterna.
Jag ska göra en vända till affären för att köpa lite ingredienser till lite kakbak och knäck.
Mera granris behöver jag plocka för att fylla på lite här och där ute bland mina dekorationer, men jag väntar nog med att använda det för det ska snöa ymnigt här.  Det får ligga i vedboden så länge.
-------
Jag hoppas att ni alla är friska och krya!
Här i omgivningarna härjar både förkylningar och maginfluensa. Ingetdera önskas i julklapp - usch!
-------
 
The Choirboys - Tears in heaven
 
 


17 kommentarer:

Ezter sa...

Håller tummarna att ni håller er friska!

Skaparglädje sa...

Hoppas ni får vara friska, jag har haft en liten släng av maginfluensan i veckan, sen fick jag feber på det. Men nu är jag frisk.

Jag vill önska dig också en fin julhelg!

Carina Sjölund sa...

Tassar in och önskar dig en GOD JUL!
Kramen♥

Anonym sa...

God Jul till dig med vännen!!
Ann-Louisekram

Monica sa...

Ja maginfluensa önskar man inte ens sin värsta ovän...
Jag önskar dig och de dina en riktigt God Jul!
Kram, Monica

Rosor och Pioner sa...

Önskar dig en riktigt GOD JUL.

Kram Susanne

Gunillasljusglimtar sa...

Hej fina DU! Vad mysigt det låter med granris o sånt att dekorera med!Hoppas ni klarar er utan sjuke nu då! Ha en fin JUL Kram Gunilla ♥

Annelis hantverk sa...

Önskar dig en riktigt
skön och fridfull julhelg!
Kram!

Anki sa...

Tittar in för att önska dig och din familj en riktigt GOD JUL!
Kram

Elzie sa...

God jul! Hoppas ni får en fin helg.
Kram Elzie

Elsa och Helena sa...

Önskar dig och Söta Lilla Isabell en riktigt God Jul...:):)

KRAM Helena

Tummelisa sa...

En riktigt God Jul önskar jag Dig, och hoppas Ni håller Er friska. Än så länge ingen "sjuka" här.
Kram Tummelisa

Rapport till Vänfors sa...

Önskar dig en riktigt fin jul och ett gott nytt år.
Kram Annika

Anelma handarbetar sa...

God Jul till dig och hela din familj. Ge Isabell en kram från mig.

Kram Birgit

♥ Carina ♥ sa...

Önskar dig en fin julhelg!
Kram kram

Oljekritan sa...

God jul tillönskas dig vännen kram Karina

Hajan sa...

vill bara önska en underbar Jul
och jag känner den goda strömmingslåde lukten, mums

ha det så bra kram /hajan