lördag 5 februari 2011

Det blir inte ...

... något besök av tvillingarna och deras storasyster imorgon.
Farmors lilla hjärtegryn Saga har fått lunginflammation.
Hon har varit till doktorn och fått medicin, men jag är ändå orolig.
För övrigt idag, så har jag lagat mat i parti och minut och lagt i lådor och frusit in.
Städat lite, suttit onödigt mycket vid datorn, klappat katten och tittat på Melodifestivalens första omgång.
Swingfly hade härligt gung, så deras låt tyckte jag om.
Nu skall jag intaga horisontellt läge under täcket och försöka få en god natts sömn.
God natt!!!

2 kommentarer:

bakom berget sa...

Tack! Nu vet jag vad dom heter. Dom var ju såå bra! Jag har skrivit in det i mitt inlägg nu.
Ha en fin söndag!
Kram Åsa.

Roffes blogg sa...

Ja Swingfly var bra mycket bättre än alla dom låtar som spelades nu i helgen också.
Lunginflammation är inget kul! Hoppas hon kryar på sig snart, lilla snuttan!
Kram.