fredag 22 oktober 2010

Fredag igen ...

... och lika fort blir det måndag morgon.
Nej, men nu får jag väl bromsa och se till att njuta av den stund som jag har just nu.
Det är lungt och stilla här hemma och gubben har gjort hasselbackspotatis som vi skall avnjuta med lite kött och champinjonsås. Gott!
Det är lite småkallt ute och jag känner mig lite kulen.
Vi har lite ved kvar inne, så jag tror att jag skall tända en liten brasa i kaminen.
Får jag bara lite varmt i stugan och får tända lite levande ljus, så kommer jag nog att känna mig lite bättre till mods.
Ha en skön fredagkväll!
----------

1 kommentar:

bakom berget sa...

Va gott, med Hasselbackspotatis! Det var det länge sen jag åt. Jag funderar oxå på att tända en brasa, men just nu värms vårt vardagsrum upp av massor av ljus. Ha en skön kväll! Kram Åsa.