måndag 5 april 2010

Bakslag!


Igår kunde katten Frans ligga och gona sig i solen invid husväggen. Har de samma väder i Karlstadtrakten som vi hade i morse, så tror jag inte att han gör det idag. När jag slog upp ögonen i gryningen så snöade det och det gjorde att jag inte har varit på något vidare humör idag. Vi ställde ut trädgårdsmöblerna på framsidan huset igår och de såg inte kul ut med ett tunt snölager på imorse.
Vår Örebrotjej har åkt hem till sig i eftermiddag och nu är det bara jag, gubben och katten igen. Imorgon har jag tagit semester och jag hoppas på lite bättre väder, så att jag kanske hamnar i rätt spår igen och får lite grann gjort härhemma. Kanske att jag petar ner ett och annat frö som faktiskt behöver komma ner i jorden innan det är försent.
--------------------------------------------------

Inga kommentarer: