onsdag 24 mars 2010

En ny dag ...


Ja, då var man på banan igen. Idag är jag mycket piggare efter att ha sovit gott inatt. Tänk så mycket lite sömn kan göra för välbefinnandet.
Vaknade som vanligt tidigt. Det hjälps inte att man är ledig, kroppen är inställd på att gå upp en viss tid tydligen. Har jag en gång vaknat, så har jag svårt att bara ligga stilla och invänta lämplig tid. Det är bara att stiga upp!
Efter frukosten städade jag lite och samtidigt höll jag ett öga på Tv 4 morgonprogram. När termometern hade fått lite plusgrader satte jag på mig ytterkläderna och gick en promenad runt sjön. Jag går med stavar och det tycker jag är så skönt.
När jag kom hem igen, så hackade jag is på vår parkering. Jag tycker inte om att ha is runt min bil. Halkade 2007 och bröt handleden, efter att jag kom hem från jobbet och steg ur bilen. Sådant sitter kvar i minnet.
-------------------------------------------------

Inga kommentarer: